آموزش ثبت وبلاگ بلاگفا در گوگل

پنجشنبه 1 خرداد 1399
12:59
دانیال

شما وبلاگنویس هستید؟

احتمالا در سیستم بلاگفا هم عضویت دارید

اما چطور میشه این بلاگ رو در گوگل ثبت کرد ؟

میخوام این مورد رو بهتون یاد بدم :



در قسمت اول آموزش سرچ کنسول،روش های مختلف ثبت سایت در سرچ کنسول گوگل را آموزش دادم.

ثبت وبلاگ بلاگفا در گوگل

5 روش مختلف برای ثبت سایت را با هم آموختیم.

در روزهای گذشته کاربران در رابطه با ثبت وبلاگ ها در سرچ کنسول پرسیدند.تصمیم گرفتم در این زمینه هم آموزش های کوتاهی برای شما عزیزان تهیه کنم، امیدوارم واستون مفید باشه.


آموزش قدم به قدم ثبت وبلاگ بلاگفا در سرچ کنسول

اگر با جست و جو به این آموزش رسیدید که قطعا با سرویس وبلاگدهی بلاگفا آشنا هستید و در این سرویس از پیش وبلاگ ایجاد کرده اید.

ویدئوی آموزشی ثبت وبلاگ بلاگفا در گوگل سرچ کنسول در یوتیوب

سرویس وبلاگدهی بلاگفا - دانیال طاهری فر

اگر وبلاگ دارید که از قسمت ورود وارد بشید و اگر قصد دارید وبلاگ بسازید کافیه که “ثبت نام و ایجاد وبلاگ جدید” را کلیک کنید.

وارد سرچ کنسول بشید از قسمتی که سایت ها و پراپرتی های هستند گزینه ی add property را کلیک کنید. ( اگر با سرچ کنسول آشنا نیستید ، ویدئوی آموزش را تماشا کنید تا به راحتی بتونید مراحل را طی کنید.)

با صفحه ی زیر مواجه میشید:

مراحل ثبت وبلاگ بلاگفا در سرچ کنسول

دو قسمت داریم، شما باید آدرس وبلاگتون را همراه با http:// در قسمت سمت راست وارد کنید و Continue را کلیک کنید.

ثبت وبلاگ بلاگفا در سرچ کنسول از طریق html tag
  • در صفحه ی باز شده ، ابتدا گزینه ی HTML TAG را کلیک کنید.
  • در قسمت پایین آن کد تایید به شما داده شده است.
  • کافیه دکمه ی copy را کلیک کنید تا در حافظه موقت سیستم شما ذخیره شود.
  • در مرحله ی آخر باید این کد را وبلاگتان قرار بدهید و کلید Verify را کلیک کنید.

خب حالا کافیه وارد پنل بلاگفا بشید و به این قسمت برید :

ویرایش قالب بلاگفا برای ثبت وبلاگ در سرچ کنسول

در صفحه ای که باز میشه می توانید کدهای منبع قالب فعلی وبلاگتان را مشاهده کنید.

قرار دادن کد سرچ کنسول در قالب بلاگفا برای تایید وبلاگ در سرچ کنسول

تنها کاری که باید بکنید اینه که در صفحه ی ویرایش قالب،کد تایید سرچ کنسول را در قسمت تگ head قرار بدین که در تصویر واضح هست.

و کلید ثبت و بازسازی وبلاگ را کلیک کنید.

حالا برگردید به صفحه ی سرچ کنسول :

تایید ثبت وبلاگ بلاگفا در سرچ کنسول

اگر مرحله ی قبل را به درستی انجام داده باشید با زدن کلید Verify وبلاگ شما تایید خواهد و پیغام زیر را به شما نمایش می دهد.

تایید نهایی ثبت وبلاگ بلاگفا در سرچ کنسول گوگل - دانیال طاهری فر

تبریک میگم. وبلاگ شما در گوگل سرچ کنسول ثبت شد.

ویدئوی آموزش ثبت وبلاگ بلاگفا در گوگل :

https://www.youtube.com/watch?v=rgsrTKC2aKs

دانلود ویدئوی آموزشی ثبت وبلاگ بلاگفا در گوگل سرچ کنسول

https://danialtaherifar.ir/submit-blogfa-search-console/


موضوعات: سئو,
برچسب ها: سئو , ثبت وبلاگ ,
[ بازدید : 73 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آموزش یوتیوب

چهارشنبه 17 مهر 1398
4:27
دانیال

یوتیوب چیست؟

کمتر کسی پیدا می‌شود که با یوتیوب آشنا نبوده و حداقل یک‌بار از آن استفاده نکرده باشد.با این حال با توجه به محدودیت های کاربران ایرانی ودیرتر آشنا شدن برخی از هموطنان لازم داسنتیم که مقاله ی آموزش کار با یوتیوب را تهیه کنیم.

یوتیوب دومین سایت پرطرفدار و پربازدید جهان پس از سایت گوگل است که با داشتن بیش از 1.300.000.000 ویدئو کلیپ، بزرگ‌ترین منبع ویدئویی جهان بوده و با آپلود بیش از 300 ساعت ویدئو در هر دقیقه، به طور فزاینده‌ای بزرگ و بزرگ‌تر می‌شود. این غول اینترنتی در سال ۲۰۰۵ ایجاد شد و پس از خریداری توسط گوگل در سال ۲۰۰۶ به یکی از اصلی‌ترین سایت‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه گوگل تبدیل شد.

آموزش کار با یوتیوب با دانیال طاهری فر

این روزها هر چیزی که در گوگل جستجو کنید می‌توانید حداقل یک ویدئو درباره آن در یوتیوب پیدا کنید. انواع و اقسام ویدئوها در یوتیوب وجود دارد که مخاطبین بسیار زیادی هم دارند. در ابتدا یوتیوب یک وب‌سایت اشتراک ویدئو بود که کاربران عادی ویدئوهای ساخته خود را روی آن با دیگران به اشتراک می‌گذاشتند. اما با ورود کمپانی‌های تلویزیونی بزرگ یوتیوب بسیار جدی‌تر از قبل شده و به عنوان رقیب تلویزیون‌های سنتی پا به میدان گذاشت.

روزانه میلیون‌ها نفر از سراسر جهان با سایت یوتیوب کار می‌کنند و به گذاشتن ویدئو یا تماشای ویدئوهای دیگران می‌پردازند. بسیاری هم این کار را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنند که به آن‌ها یوتیوبر گفته می‌شود که اغلب درآمدهای بسیار خوبی نیز از این راه کسب می‌کنند.

وضعیت یوتیوب در ایران

یوتیوب سالیان زیادی است که در ایران فیلتر شده و تا همین چند سال پیش کاربران ایرانی زیادی در آن فعالیت نمی‌کردند و حتی نام یوتیوب بین مردم ناشناخته بود. اما در چند سال اخیر دو اتفاق باعث شد که کاربران ایرانی با یوتیوب آشنا و جذب آن شوند. اولین اتفاق حذف فروش اینترنت خانگی به صورت حجمی بود که مشکل هزینه زیاد تماشای فیلم آنلاین را رفع و آن را قابل دسترس می‌کرد، اتفاق دیگر نیز فیلتر شدن تلگرام و مجهز شدن اکثریت مردم به ابزارهای دور زدن فیلترینگ بود. این دو عامل دست به دست هم داده و دسترسی و استفاده از یوتیوب را بین کاربران ایرانی رواج دادند. تا جایی که تعداد زیادی از ایرانی‌ها، یوتیوبر شده و از این راه کسب درآمد می‌کنند.

کسب‌وکارهای اینترنتی نیز با مشاهده گرایش زیاد کاربران به یوتیوب، به فعالیت و تولید محتوا در این شبکه اجتماعی روی آوردند و نتیجه‌های بسیار خوبی هم از آن دریافت کردند.

از آنجایی که دیگر یوتیوب یک ابزار غیر قابل دسترس نیست و کاربران به طور روزانه از آن استفاده می‌کنند. اگر کسب‌وکار اینترنتی و آنلاین دارید، لازم است کار با این شبکه اجتماعی را یاد گرفته و تولید محتوا برای آن را شروع کنید. در این مقاله به صورت گام به گام نحوه کار با یوتیوب و آپلود ویدئو روی آن را توضیح می‌دهیم.

نحوه ثبت نام در یوتیوب

اگر حساب جیمیل دارید، برای کار کردن با یوتیوب نیاز به ثبت‌نام ندارید، اما اگر جیمیل ندارید، حتماً باید یک حساب جیمیل ایجاد کنید. ‌برای ساخت یک حساب جیمیل باید از این آدرس باید اقدام کنید.

آموزش کار با یوتیوب - ثبت نام در یوتیوب

پس از پر کردن موارد خواسته‌شده، روی دکمه Next کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید. در این مرحله باید شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. اگر برای شما پرچمی غیر از پرچم ایران نمایش داده شد، روی آن کلیک کرده و به دنبال نام و پرچم ایران بگردید و آن را انتخاب کنید.

آموزش کار با یوتیوب - ثبت نام د

پس از وارد کردن شماره تلفن، به مرحله بعد می‌رویم. در این مرحله باید کدی که از طریق اس ام اس برایتان فرستاده شده است را وارد کنید. ممکن است اطلاعات شخصی دیگری مثل تاریخ تولد و … نیز از شما پرسیده شود که باید آن‌ها را به درستی وارد کنید.

پس از اتمام این کار شما یک حساب کاربری گوگل و یک جیمیل در اختیار دارید که می‌توانید به وسیله آن از تمامی سرویس‌های گوگل از جمله یوتیوب استفاده کنید.

به سایت یوتیوب به نشانی http://youtube.com رفته و در صورتی که به طور خودکار در سایت sign in نشده‌اید، از قسمت نشان داده شده برای وارد کردن اطلاعات خواسته شده و ورود به سایت اقدام کنید.

نکته:‌ اگر به طور خودکار یوتیوب حساب کاربری شما را شناخته باشد، به جای دکمه Sign in، یک دایره که عکس شما داخل آن است را مشاهده خواهید کرد.

https://danialtaherifar.ir/youtube-tutorials/


موضوعات: سئو,
برچسب ها: آموزش یوتیوب ,
[ بازدید : 71 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

خرید اکانت Moz Pro

جمعه 12 مهر 1398
17:22
دانیال

اکانت MOZ چیست؟

سایت Moz یکی از مراجع رسمی در زمینه بهینه سازی موتورهای جست و جو است که ابزار فوق العاده ای ارائه داده است که می توانید با تهیه ی آن از این امکانات فوق العاده به خوبی استفاده کنید.

یکی از بزرگترین مزیت های این اکانت بررسی تمام صفحات سایت شما ، قدرت آن ها ، لینک های ورودی به آن صفحات و … است.

در بحث سئو یکی از کارهای مهمی که باید انجام داد تحلیل و رصد کردن رقباست تا بتوانیم از آن ها بالاتر بزنیم یا خودمان را به آن ها نزدیک کنیم.

اگر با بحث سئو آشنا نیستید پیشنهاد می کنم مقاله ی سئو چیست را مطالعه کنید.

امکانات سایت MOZ

در این وبسایت قابلیت دنبال کردن جایگاه کلمات کلیدی سایت شما وجود دارد. به این صورت که لیست کلمات خود را وارد می کنید و در پنل کاربری خود می توانید جایگاه این کلمات را در مکان های مختلف دنبال کنید و تغییرات آن ها را دنبال کنید.

امکان فوق العاده ی دیگری که در این ابزار وجود دارد ، قسمتی است با عنوان site crawls ، در این قسمت تمام صفحات سایت شما بررسی می شوند و هر کدام که دارای مشکل خزش یا کدها متا باشد به صورت دسته بندی شده برای شما نمایش داده خواهد شد تا بتوانید مشکلات آن صفحات را برآورده کنید و سایتی بهتر از قبل داشته باشید.

برخی مشکلات که در این قسمت مشخص می شود شامل موارد زیر می شود :

  • عنوان بیش از اندازه بلند
  • نبودن تگ های توضیحات
  • آدرس بیش از حد بلند
  • عنوان خیلی کوتاه
  • و ….

امکانات نسخه حرفه ای MOZ را می توانید از طریق همین سایت تهیه کنید.ما با قیمتی مناسب این اکانت را در اختیار شما قرار می دهیم.

خرید اکانت Moz Pro


موضوعات: سئو,
[ بازدید : 62 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دانیال طاهری فر است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]