خرید اکانت Moz Pro

جمعه 12 مهر 1398
17:22
دانیال

اکانت MOZ چیست؟

سایت Moz یکی از مراجع رسمی در زمینه بهینه سازی موتورهای جست و جو است که ابزار فوق العاده ای ارائه داده است که می توانید با تهیه ی آن از این امکانات فوق العاده به خوبی استفاده کنید.

یکی از بزرگترین مزیت های این اکانت بررسی تمام صفحات سایت شما ، قدرت آن ها ، لینک های ورودی به آن صفحات و … است.

در بحث سئو یکی از کارهای مهمی که باید انجام داد تحلیل و رصد کردن رقباست تا بتوانیم از آن ها بالاتر بزنیم یا خودمان را به آن ها نزدیک کنیم.

اگر با بحث سئو آشنا نیستید پیشنهاد می کنم مقاله ی سئو چیست را مطالعه کنید.

امکانات سایت MOZ

در این وبسایت قابلیت دنبال کردن جایگاه کلمات کلیدی سایت شما وجود دارد. به این صورت که لیست کلمات خود را وارد می کنید و در پنل کاربری خود می توانید جایگاه این کلمات را در مکان های مختلف دنبال کنید و تغییرات آن ها را دنبال کنید.

امکان فوق العاده ی دیگری که در این ابزار وجود دارد ، قسمتی است با عنوان site crawls ، در این قسمت تمام صفحات سایت شما بررسی می شوند و هر کدام که دارای مشکل خزش یا کدها متا باشد به صورت دسته بندی شده برای شما نمایش داده خواهد شد تا بتوانید مشکلات آن صفحات را برآورده کنید و سایتی بهتر از قبل داشته باشید.

برخی مشکلات که در این قسمت مشخص می شود شامل موارد زیر می شود :

  • عنوان بیش از اندازه بلند
  • نبودن تگ های توضیحات
  • آدرس بیش از حد بلند
  • عنوان خیلی کوتاه
  • و ….

امکانات نسخه حرفه ای MOZ را می توانید از طریق همین سایت تهیه کنید.ما با قیمتی مناسب این اکانت را در اختیار شما قرار می دهیم.

خرید اکانت Moz Pro


موضوعات: سئو,
[ بازدید : 63 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دانیال طاهری فر است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]